Is het mogelijk (en/of heeft het nut) om de AudioQuest JitterBug USB aan te sluiten in 1 van de 2 USB ingangen van de NAD MDC DD-BluOs 2 module (op een NAD C368 Versterker)? Het kan ook zijn dat ik de werking van de Jitterbug helemaal verkeerd begrepen heb. Ben een Audio beginner en wil nog een hoop leren.
Ik zou het niet aanschaffen als je net zoals ik ESL’s hebt
bij eerlijke neutrale speakers is het onverstandig in de midden frequenties gedeeltes te veranderen
Trouwens met deze https://alpha-audio.net/nl/review/multitest-high-end-luidsprekers/ deed ik dat beslist niet.
@Eric
Mogelijk is het aansluiten van een AQ jitterbug sowieso. Of het en positief effect sorteert beslis je zelf. NAD is een serieus merk dus ik verwacht er niet veel van. De jitterbug is meer gericht op computeraudio.
Heb er hier nog wel een paar werkeloos liggen. Je mag er wel eentje uitproberen!
@Vincent
Jouw bijdrage snap ik niet. Het door jou aangehaalde artikel uit Stereophile.com komt tot dr conclusie dat een jitterbug een geluidsverbetering kan geven. Dat vond men bij A-A eerder ook. Toch lijkt het jouw “weggegooid geld”. Heeft dat met de metingen van doen?
Auteur
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.