donderdag, december 7, 2023

Bryston 4B3 Eind versterker

Weergave van 5 reactie threads
  • Auteur
      Lotte —Lotte —
      Deelnemer

Dag allemaal

ik overweeg, om een Bryston 4B3 cubed eind versterker te kopen, mijn vraag is, hoe lang moet een dergelijke versterker aanstaan voor hij dagelijks op klank is, ik ken versterkers die pas na 4 uur spelen muziek gaan maken, hoe is dat bij de genoemd Bryston versterker ?. Heeft iemand dat ervaring mee?

Met vriendelijke groet

Lotte

ArjanArjan
      Deelnemer

Bij mijn versterker (Musical fidelity) werd verteld “geef hem 14 dgn de tijd”

Maar na de eerste uren zijn de grootste veranderingen gebeurd

Lotte —Lotte —
      Deelnemer

Hoi Arjan

bedankt voor je reactie, mijn vraag was eigenlijk meer, als je wilt luisteren of hij dan gelijk op klank is, of dat iedere keer dat je hem aanzet het een paar uur duurt voor dat hij op klank is.

met vriendelijke groet

lotte

ArjanArjan
      Deelnemer

Haha nee hij zal zichzelf niet resetten

Na 4uur speeltijd heeft de versterker 4 uur ervaring om het zo te omschrijven

Lotte —Lotte —
      Deelnemer

Dus hij hoeft maar 1 keer ingespeeld te worden, en daarna niet meer. De reden, dat ik dat vraag is, dat er versterkers zijn die na 4 uur spelen pas muziek beginnen te maken.

Jaap VeenstraJaap Veenstra
      Sleutelbeheerder

Dag Lotte,

Een versterker moet op temperatuur zijn. Bij de Bryston zal dat een uurtje zijn. Je kan de 4B best aan laten staan, schat ik in. Het is klasse A/B met niet héél veel in klasse A. Maar als je dat niet wilt, zet je hem gewoon ‘s ochtends aan en voordat je naar bed gaat weer uit. En als je langer weg bent natuurlijk.

Weergave van 5 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.