vrijdag, februari 14, 2025

Hifi

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
      Herman HermanHerman Herman
      Deelnemer

Sinds kort heb ik een nieuw paar luidsprekers in huis, en hoewel ze nog aan het inspelen zijn, ben ik nu al ontzettend onder de indruk! Het gaat om de Mon Platimon VC monitors, gecombineerd met de VC2 woofer en supertweeter.

De weergave is werkelijk prachtig: een breed en diep geluidsbeeld waarin elk detail tot zijn recht komt. Instrumenten klinken precies zoals bedoeld, stemmen en koren zijn helder te plaatsen in de ruimte, en ook liefhebbers van orgelmuziek zullen hier veel plezier aan beleven.

Dankzij de verschillende instelmogelijkheden (met vijf poorten, een schakeloptie tussen 3.5-way en 4-way en een supertweeter-keuzeschakelaar) kunnen ze eenvoudig worden aangepast aan diverse luisterruimtes. Ze presteren geweldig in zowel grote orkestopstellingen als kleinere ensembles.

Zeker een aanrader om eens te beluisteren als je op zoek bent naar indrukwekkende speakers!

Even voor de duidelijkheid: ik heb geen enkele connectie met dit merk, behalve dat ik er zelf enorm enthousiast over ben.

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.