-
Onderwerp
-
Up0
Dit is een korte reactie, op wat mij betreft, het apparaat van het jaar!
Mijn set bestond uit; Dynaudio Special Forty’s op Dynaudio Stand 20, Hegel H390 en de BlueSound Node 2i
Ik speel Tidal af via Roon naar de Node 2i als endpoint, dan met coax naar de DAC van de H390.
Hoorde kortgeleden op ongeveer gelijke set de Auralic Aries G1, dit klonk een stuk beter, dus sparen. Week geleden zag ik een vergelijking ifi Zen Stream vs BlueSound Node 2i op YouTube, link onderaan geplaatst!
Gezien de reacties ‘onder’ deze video heb ik het risico op een flater genomen om deze streamer aan te schaffen kosten maar € 399,00, nu na ca 10 uur luisteren ben ik totaal verbijsterd, dit klinkt niet beter, als de echt niet slechte Node 2i, maar heel veel beter! Heel is in deze marginaal uitgedrukt, wat een verschil in beeld, stage, rust etc.. Ben niet om reclame te maken voor de Zen Stream maar dit kan gewoon niet waar zijn, het verschil is veel te groot om van het aanschaf bedrag maar te zwijgen. Raad iedereen aan die van plan is up te graden probeer het, bespaar geld en raak ervan in de ‘war’. Dit is de beste tweak die je voor een luttel bedrag kunt doen.Goed weekend met veel luister plezier.
Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te kunnen reageren.