donderdag, april 25, 2024

Servicedocumentatie Audioarteindversterker MA220

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168764
      Piet KemperPiet Kemper
      Deelnemer

      Omdat ik een fevent voorstander ben van de versterker MA220, zou ik heel graag over het principeschema beschikken van voornoemde versterker. Ik wil hierdoor inzicht krijgen in het technische hoogstandje van dit schitterende apparaat.

    • #170705
      WilfriedWilfried
      Deelnemer

      Heb je van Medevoort zelf al geprobeerd? Ik vermoed dat je dan geen schema van hun krijgt… Meestal is dat hun eigen ‘geheim’, maar niet geschoten is ook nooit raak.

      De tijden dat fabrikanten standaard een schema meestuurden bij aankoop is lang vervlogen…

    • #170706
      Piet KemperPiet Kemper
      Deelnemer

      Dank voor de reactie. Ik ben inmiddels druk aan het tekenen en hoop dat ik hieruit het principeschema kan distilleren. Dat valt om de drommel niet mee, maar het zou heel leuk zij wanneer het lukt. Nogmaals dank: Piet Kemper.

    • #170711
      Ferdy BossyFerdy Bossy
      Deelnemer

      Het wordt ‘n stuk makkelijker indien je het moederbord (onderkant) fotografeert, daarna vergroten. Natuurlijk eerst ‘n foto van de bovenkant maken, zodat je zeker weet waar alles zat, want de onderkant kun je natuurlijk alleen zichtbaar maken, als al de aangesloten draden los gemaakt zijn.

Weergave van 3 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×